Korekta i usuwanie rys z lakieru (polerowanie samochodu)
Czy wiesz, że większość salonów samochodowych podczas pierwszego mycia niewłaściwie przygotowuje nowe samochody do wydania ich swoim klientom?
Nieodpowiednie kosmetyki, złe techniki mycia, brak doświadczenia, czasu i umiejętności sprawiają, że bardzo często nowe auto posiada uszkodzenia: drobne rysy, takie jak tzw. pajęczynki, hologramy, smugi czy zacieki z twardej wody.
W przypadku aut używanych, źle dobrana, zbyt agresywna chemia powoduje zmatowienia lakieru. Dodatkowo używanie auta i niewłaściwe mycie ręczne oraz korzystanie z myjni automatycznych powoduje powstawanie tzw. pajęczynek, czyli rys kolistych. Takie uszkodzenia lakieru samochodowego sprawiają, że auto szybko traci kolor, jest matowe i wkrótce pojawia się myśl, że czeka nas polerka samochodowa. Promieniowanie UV także szkodzi Twojemu samochodowi.
Ze względu na ekologię, obecnie stosowane przez producentów lakiery do samochodów są lakierami wodnymi. Niestety, w odróżnieniu od stosowanych w przeszłości farb, te cechują się słabą twardością, szybko się rysując, są mniej odporne na szkodliwe promieniowanie UV, szybciej płowiejąc i ogólnie rzecz ujmując – są mniej wytrzymałe na warunki zewnętrzne działające w trakcie normalnego użytkowania pojazdu.
Jak przebiega korekta lakieru w TopMax?
W TopMax Spa & Autodetailing Twoje auto dostaje „nowe życie”. Pracę rozpoczyna usuwanie rys z lakieru i zmatowienie. Sam lakier odzyska dawny kolor oraz głębię. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz najlepszym kosmetykom, Twoje auto może wyglądać lepiej niż nowe. W zależności od stanu lakieru wykonamy 1-, 2-, 3- stopniową korektę lakieru.
Korekta lakieru w wykonaniu Topmax Spa & Autodetailing jest całkowicie bezpieczna dla samochodu. Podczas prac ściągana jest minimalna warstwa bezbarwnego lakieru, niemal niewykrywalna dla miernika grubości lakieru.
WAŻNE!
Jeśli którykolwiek z elementów karoserii był malowany (np. po kolizji), klient ma obowiązek poinformować o tym pracowników studia przed rozpoczęciem prac! Elementy powtórnie malowane narażone są na dużo większe ryzyko uszkodzenia powierzchni lakieru niż elementów fabrycznie lakierowanych.